Kedves Olvasóim!

/ Remélem, lesztek majd néhányan a közeljövőben:) /

Azért hoztam lérte a blogom, hogy megosszam veletek tapasztalataimat a Candidáról, és a Candidával kapcsolatban mindent. Célom, hogy egy helyen összegyűjtsem az információkat.

Fene gondolta volna,hogy ilyen fiatalon ennyi baja lehet az ember lányának:(

Szeretném, ha nyomon tudnátok követni Candida ellenes harcom, s ezáltal segítséget nyújtsak nektek. Sok ilyen oldal van, tudom..., jómagam is sokat olvastam, de az enyém azért lesz különleges, mert nem csak kívülről láthatjátok, mit lehet a gomba ellen tenni, hanem aprólékosan meg szeretném osztani veletek, én miként, hogy próbálok tenni valamit ellene.

Az ötlet egyébként onnan jött, hogy tegnap este olvastam egy nagyon jó blogot, sok recept volt megosztva ott, amiket a blog írója maga is kipróbált. Rájöttem, nem is az akadályoz a diéta elkezdésében, hogy nem a jól megszokott, finom ételeket enném, hanem az, hogy ezeket nem teszik csak úgy elém, a hozzávalóknak utána kell járni, egy rakat összetevőről még sosem hallottam, azt sem tudom, hogy nézhet ki, hol szerezhetők be, mit kell vele csinálni az étel elkészítésekor. Egyébként az sem egy utolsó, hogy mindezek nem éppen pénztárca kímélők...(főleg egy szegény egyetemistának:D). Ráadásul az időhiány a legfőbb gond ebben a rohanó világban!

2011. március 11., péntek


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése